בשבוע שעבר, עבר ליד הבית שלי גנן.
הוא ככה הציץ לי לגינה, ושאל אותי אם אני צריך גנן.
"לא כרגע" עניתי לו,
"באמת?" הוא שאל, "כי הגינה שלך ממש צריכה גנן".
"זה בסדר" עניתי, "אני אוהב אותה בדיוק ככה, עבדתי עליה בשבת",
וחייכתי.
"מה יש לאהוב בה?" הוא שאל "היא נראית ממש רע. חבל".
"לטעמך" אמרתי, והוא המשיך : "זה לא עניין של טעם יש לך גינה ממש מכוערת, וחבל שאתה לא נותן לי לעזור לך".
אמר והלך.
כמובן שאין סיכוי שאני אקח אותו בתור הגנן שלי. בחיים.
אבל אני מספר לכם את זה,
כי אני רואה כל כך הרבה בעלי עסקים שמשווקים את עצמם בצורה הזאת:
"מרגישה שמנה? עשית הכל ולא הצלחת לרזות? את מסתכלת במראה ובא לך למות? בואי אלינו!"
או:
"אין לך לקוחות? אתה מפרסם בכל האתרים והמקומונים ואיש לא מגיע אליך? אתה עדיין לוקח אוכל מאמא שלך בשבתות? בוא אלינו!"
***
המפרסמים הללו חושבים שהם מדברים עם הכאב של הלקוח,
אבל בתכל'ס הם פשוט מעליבים את הלקוח וגורמים לו להרגיש רע עם המצב שלו כרגע.
אני לעומת זאת מאמין ששיווק טוב מפרגן לקהל היעד, גורם לו להרגיש טוב עם עצמו.
אני מאמין בשיווק אוהב.
אז בפעם הבא שאתם כותבים פוסט שיווקי, מכינים עמוד נחיתה, מנסחים מודעה לקמפיין,
תבדקו אם הטקסט שיצרתם אוהב את קהל היעד שלכם, או סתם מעליב אותו.



ב26.4 יום ראשון הקרוב,
מפגש בנושא "שיווק כן".
להרשמה
יהיה מקום לכולם.
https://www.tixwise.co.il/he/kenut1
בואו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *