סדנת הלב שבכסף

כסף, כסף, כסף, כסף

הנושא שמעסיק כה רבים מאיתנו, כל כך הרבה פעמים בשבוע, ביום, בשעה, בדקה.

מה יהיה בעשירי לחודש?
מה להגיד כשמתקשרים מהבנק?
למה אני לא מצליח להתפרנס בשפע מהמתנה שלי?
למה אני לא מסוגל להוציא על עצמי שקל, למרות שאני מרוויח מאד יפה?
כמה לבקש מהלקוח החדש כדי שלא יברח, ואני לא ארגיש פראייר?
איך זה שאני שוב צריכה לבקש כסף מההורים החודש?

אנחנו מזמינים אתכם/ן לסדנה שמסתכלת על כסף ממקום אחר. סדנה שמדברת על כסף דרך המאפיינים הרגשיים והמחשבתיים שיש לנו לגביו, ונותנת כלים להתמודדות עם הצרכים, הדפוסים והשחזורים שיש לנו איתו. זו סדנא שאנחנו מעבירים כבר מספר שנים בפורמט של מפגש, ובמיוחד עבור ימים אלו, הפכנו לכזו שמועברת אונליין.


הסדנא הינה בת 4 מפגשים מוקלטים בני שעה וחצי כל אחד.
הסדנא ללא עלות

מחכים לפגוש אתכם/ן,
לכל שאלה, תהייה ובקשה ניתן להתקשר לשמרית

חוויות משתתפים

עילם הופשטיין

מכירים את הרגע הזה שנופל לכם אסימון בגודל של פסנתר כנף?
ומכירים את הרגע הזה שאחרי האסימון? - הכאב הזה שמרגיש כאילו נפל עליכם פסנתר כנף?

כזה פגשתי הערב.

הערב השתתפתי בסדנה שנכנסה לכל חדרי ליבי.
קטנות המילים מכדי לתאר את עומק החוויה וכמות פריצות הדרך שחוויתי.
בכל זאת, אני רוצה לשתף ברגע אחד מסוים שפגע בול.
הסדנה עסקה, לכאורה, בגישות לגבי כסף. בפועל, אינסוף מעבר.

חנה קדמי רחמים

בפשטות עם המון ידע, ניסיון חיים ואכפתיות, מתובלים בחוש הומור משובח, רועי ודריה האירו בעוצמה את המקום של נתינה וקבלה-באומץ ובכנות. כלי לחיים.
היה בוקר מדהים, מלמד , מרגש, נוגע במיתרי הלב. תודה!!!

תוכן הסדנא

במהלך הסדנא רועי ודריה מספרים את הסיפור האישי שלהם וכיצד עברו מחיים של דוחק וצמצום מחשבתי לגבי הכסף שלהם לחיים בהם אנרגיית הכסף זורמת דרכם בקלות ובשמחה.

בעזרת הסיפור מציגים רועי ודריה כיצד יצאו למסע חקר של המחשבות שלהם לגבי כסף, השחזורים שהם עשו מבית הוריהם, כיצד הבינו איזה צרכים ורגשות שלהם מקבלים מקום בדרך הנוכחית בה הם מתנהלים וכיצד ניתן לנסות ולשנות את כל אלו.

בסדנא המשתתפים לומדים להכיר בכך שהמציאות היא המפה הכי עמוקה של הצרכים שלהם, מאתרים את הצרכים האישיים שלהם לגבי כסף ומקבלים תרגילים שמבוצעים בזמן אמת ביחד ובהנחייה של רועי ודריה לגבי המחשבות והרעיונות שיש להם כיום על כסף.

כחלק מהתרגיל מגלה המשתתף מה היא צורת המחשבה הבסיסית עליה הוא נשען במסע שלו עם כסף בעולם הזה, ולראשונה אולי מצליח לראות שיש לו אפשרות להפריד אותה ממנו, בדרך לשינוי המציאות שלו. דרך זאת לומדים המשתתפים על מעגל הכאב שאופף אותם בנושא ועל הדרכים לעבוד איתו ובנוסף נחשפים לראשונה לרעיון שכסף הוא אנרגיה, תנועה ותשוקה.

בין המודלים השונים המוצגים בסדנה יוצג מודל מהצ"ב (מציאות, התנהגות, צורך, בקשה). באמצעותו לומדים המשתתפים כיצד להתמודד בזמן אמת עם סיטואציות יומיומיות בהתאם למודל זה. כך למשל אם לא משלמים לאדם בזמן, מתבטלות לו פגישות, או שתמיד מבקשים ממנו הנחה, הוא לומד להכיר בצרכים שלו שגרמו לו להיות בסיטואציות האלה וביחד עם המנחים מוצא דרך אחרת, חלופית, לענות על הצורך העמוק שיש לו, ולא דרך המצבים המקטינים/מצמצמים/מגבילים שהיה בהם עד היום.

סרטונים מסדנאות קודמות

מי שרוצה לטעום מעט ממה שצפוי בסדנת הכסף הקרובה מוזמן להסתכל בספריית הסרטונים בערוץ היוטיוב של כנות, שם תוכלו למצוא סרטונים רבים נוספים בנושאי כסף המסודרים כולם בפלייליסטים על פי אורך מקור ומהות הסרטון. למעבר לפלייליסט סרטונים בנושא כסף לחצו כאן.