סדנת תקשורת ניהולית רגשית

עובדים רבים מספרים לנו על התנהגות לא נעימה שהם זוכים לה בעבודה, על יחס לא פשוט, בוסים צועקים ומאיימים, אווירה מפחידה, מקטינה ומייאשת, כזו שגורמת לכיבוי של כל התשוקה והיצירתיות הטבעית שלהם.

כשאני מנהל עובדים, וצריך להשיג מהם משהו, אני לא תמיד יודע איך להניע אותם ללא איומים, התניות, או פחדות.

בסיטואציה מלחיצה, בה אני, מקומי בארגון והתדמית שלי עומדים בסכנה, אני לא תמיד יודע להפריד בין מה שאני מרגיש עכשיו, בין ה"פצע" הרגשי שעלה בי והפעיל בי דפוס התנהלות מסוים, לבין העובד שלי, שעומד מולי עכשיו, ומבלי להתכוון אני מטיח בו את כל הכאב והפחד שלי.

למי הסדנה מיועדת?

למנהלים המעוניינים להרוויח וליהנות מכל מה שהעובד שלהם יכול ורוצה לתת מעצמו.

למנהלים המעוניינים לייצר במקום העבודה מערכות יחסים טובות, חזקות ומקדמות, ללא מאמץ.

לחברות וארגונים המעוניינים לשמר עובדים ולהפחית בעלויות גיוס הון אנושי חדש.

מה בסדנה?

שיטה שמצד אחד מלמדת את האדם לאתר ולזהות את הצרכים והרגשות שעולים בו, בזמן אמת, לעבוד איתם ולתקשר אותם החוצה, באופן שיחבר בין הצדדים ולא ירחיק, ובמקביל מלמדת כיצד ניתן להרוויח ממי שאנחנו, כלומר, כיצד אנחנו יכולים להביא את כל המתנות שלנו לעולם, למערכות היחסים שלנו וגם למקומות העבודה שלנו.

על המנחים

DSC_8429

רועי בן יוסף

מפתח גישת "כנות", בית הספר לצורות מחשבה ולתקשורת רגשית ועבודה פנימית בכלל תחומי החיים, מרצה, מטפל ומנחה סדנאות.

DSC_8789

דריה כנף

מומחית בדיני עבודה, מגשרת, מנחת סדנאות ומייעצת לנשים וגברים בנושאים שונים.

השילוב של הידע המשפטי של דריה, הניסיון שלה בליווי עובדים ומעסיקים, והבנת המטריה החוקית תחתיה כל מעסיק בישראל מחויב כיום לפעול, ביחד עם כלי התקשורת השונים והשיח הרגשי העמוק שרועי פיתח ועובד איתם יום יום מול בעלי עסקים וארגונים, ואף בצבא ההגנה לישראל, יכול להביא לשינוי רוחבי, במערכת כולה.

אנו רואים זאת כשליחות ללמד כמה שיותר מנהלים שפה ניהולית - רגשית על מנת ליצור תרבות ארגונית נעימה ומועילה יותר לכל הצדדים.