Kenut1

כנות - להרוויח ממי שאני

אם תרצו, הספר שלפניכם הוא מדריך נבוכים לשפה חדשה שמאפיינת את עולם העבודה החדש, שבו המוצר המבוקש ביותר הוא האינדיבידואל ואיכויותיו האנושיות הייחודיות. המוצרים בעידן הזה נקראים רועי או סיון, רות ואריק, ו”להרוויח ממי שאנחנו” פירושו ההבנה שמה שיש לנו למכור זה רק את עצמנו. עתה נותר לנו לזהות את האיכויות שלנו, את צורת המחשבה שלנו, את המתנה שיש לנו להציע לעולם – ואז ללמוד כיצד להציע אותה לאנשים אחרים. לסוגיות אלה מוקדש הספר שלפניכם.

בשנים האחרונות מתבלטים ברחבי העולם עוד ועוד אנשים שמתפרנסים פשוט ממי שהם עצמם. הם מוכרים, מרצים, משווקים ומלמדים את צורת המחשבה שלהם, ההופכת בהדרגה למוצר שבני אדם מחליפים זה עם זה. זוהי, למעשה, מהפכה המתרחשת בשנים האחרונות מתחת לפני השטח של עולם העבודה, ובה האדם מכיר בהדרגה באמת שהודחקה בשולי התודעה עם פרוץ המהפכה התעשייתית: אין לנו סיכוי אמיתי מול המכונות. בסופו של דבר, הן יביסו אותנו ויתפסו את מקומנו כמעט בכל תחום. וכשאנחנו מפסידים מולן בכל החזיתות, אנחנו שבים לסגולות עולמות העבודה האנושיים: הזירה הרגשית, הבידול והייחוד של כל אחד ואחת מאִתנו שאותם ניסינו להעלים במהלך שלוש המאות האחרונות.

מדובר בהיפוך באיכויותיהם של עולם הערכים ומדד ההצלחה. אנו מתחילים להעלות על נס דווקא את העולם הרגשי, את צורת המחשבה, את אותם עולמות שהתאמצנו כל כך להדחיק ולמחוק בניסיון נואש לנחול הצלחה במלחמה אבודה מראש. כעת אנשים מפסיקים לרכוש זה מזה את אותם תוצרים פלקטיים שהמכונות מייצרות טוב יותר ומהר יותר, ומעדיפים על פניהם את החומרים שמהם מורכבת האנושיות: את העולם הרגשי, את הדיאלוג הפנימי, את האותנטיות.

עורכת הספר: תמר נהרי

את הספר ניתן לרכוש בכל סניף של צומת ספרים, אם אין במלאי בסניף מסויים הם יכולים להזמין.

או להזמין אליכם דרך האתר של הוצאת הספרים "פראג" בלחיצה - כאן.

הרשמו לרשימת התפוצה ותקבלו את הפרק הראשון מתנה!





    אני מאשר שליחת דיוור אלקטרוני וסמס