רוב הלקוחות שלי מגיעים אליי דרך הפוסטים שאני כותב בפייסבוק.
הם קראו, התחברו לצורת המחשבה שלי, ובחרו לצאת איתי לתהליך עם העסק שלהם.
ולרוב, מי שמגיע אליי דרך קריאת הפוסטים, לא שואל אותי מה אני עושה, שזה בעיניי, אחד הקסמים של השיווק הכן: לא חייבים להסביר וגם לא חייבים להבין מה בדיוק אתה מוכר. דרך פוסטים אפשר לשווק מוצר גם אם הוא עדיין אמורפי בשבילנו.
רק שבזמן האחרון, החלו לפנות אליי גם אנשים שמגיעים דרך המלצה, מפה לאוזן, ופתאום אני כן נדרש לספר, ולהסביר מה בדיוק אני עושה.
אז ניסיתי בימים האחרונים לתמצת לעצמי: מה כולל השרות של ליווי עסקים בשיטת השיווק הכן?
ומצאתי את עצמי מתחיל לכתוב:
על העבר המקצועי שלי, על הניסיון שרכשתי בווינט, על תעודות שיש לי, ואז ממשיך ומספר על הכלים של השיווק הכן.
ותוך כדי שאני כותב ומסביר ומפרט, אני קולט שזה לא מדוייק. ושקשה לי מאוד להסביר את כל העשייה שלי, את דרך החיים שלי, תורה שלמה על רגל אחת.
אז ניסיתי לחשוב:
אבל מה כן? מה כן אני יכול להגיד, ולהרגיש עם זה בטוח?
והתשובה היא, שכל לקוח שמגיע אליי, ביחד איתו אני מנסה להבין מה הוא. מבלי לנסות לשנות אותו, להפוך אותו למשהו אחר, אלא רק לנסות ביחד איתו להבין מה הוא כבר כן.
איך כל מה שיש בו, זה מתנות לעולם.
ואיך אפשר לתקשר את זה הכי נכון החוצה, ולהפוך את התקשורת הזו לשיווק הכי נכון לעסק שלו.
איך ריפוי, קבלה והסכמה להראות את עצמנו, הם הדרך להזמין את הלקוחות הכי מתאימים לעסק שלנו.
כנות – כי כל אחד הוא מתנה