רגשות בעיניי, הם הבסיס לתקשורת.
כי הסיפורים שלנו, שונים אחד מהשני,
אבל מה שמשותף לכולם הם הרגשות.
אנחנו נפגשים כבני אדם אחד עם השני, רק במישור הרגשי, ולכן שיווק של עסק עובר גם הוא דרך שם:
משרדי הפרסום הגדולים הבינו את זה כבר לפני שנים, כמעט כל המוצרים שהצליחו ותפסו, המותג שלהם היה מבוסס רגש,
הם ידעו שאנחנו האנשים, לא מרשים לעצמינו להרגיש ביום יום שלנו, ולכן אנחנו קונים מוצרים שמסמלים בשבילנו רגשות.
לכן שיווק נכון הוא תקשור של רגשות החוצה.
העידן השתנה, ובמקום לתת למותגים את הרגש, היום בהחלט אפשר לתקשר את הרגש דרך האנשים עצמם.
במפגש שלי עם אנשים, אני פוגש כמה רגשות שונים מעלה הנושא של שיווק.
רגש של חוסר ערך
רגש של נטישה
רגש של חוסר באהבה
רגש של דחיה
הקושי בלהרגיש את הרגשות הכל כך עוצמתיים האלו,
יוצר אצל הרבה מאוד עסקים מאמץ רב בשיווק העסק שלהם,
או וויתור על נושא השיווק,הדחקה של הרגשות, ושיווק חיצוני שלא עובר דרכם.
רק ששיווק בלי רגש לא פוגש לבבות של אנשים אחרים.
אז כן, אני אומר ששיוק זה לתקשר את המקומות הרגשים שאתם נמצאים בהם ולשווק אותם.
כן ממש כך, ומה שמעניין זה,
שכאשר אנחנו נותנים לעצמינו להרגיש את הרגשות שלנו וגם מתקשרים אותם החוצה,
מגיעים עוד רגשות, שגם להם אנחנו לא נותנים ביטוי:
הרגש של לאהוב את עצמנו
הרגש של להעריך את מה שנאחנו עושים
הרגש של אנשים שרוצים להיות איתנו
הרגש של קבלה אין סופית שלנו את עצמנו ושל אנשים אותנו.
הרי מה בסה"כ הכל אנחנו רוצים בעולם, מה נותן לנו את הסיפוק הכי גדול בעולם?
לפגוש לבבות של אנשים, ושאנשים יפגשו את הלב שלנו.
המוצר או השרות שלנו, זה הרי הדרך להגיע ללב שלהם –
גם אם זה פחית קולה, או טיפול בשיטת גרינברג.
הכל מהכל זה רצון לפגוש לבבות, והדרך לפגוש לבבות זה אך ורק דרך הרגשות, הרגשות הכי עמוקים שלנו, שמאפשרים להם להרגיש בטוח ונעים עם הרגשות הכי עמוקים שלהם.
וזה כל הסיפור של שיווק העסק שלנו, הדרך לתקשר עם אנשים, מעבר למערכת הפעלה שלהם, לתקשר ישר ללב.
שיווק מתקשר רגשות החוצה,