תקשורת מיטבית עם לקוחות

תקשורת מיטבית עם לקוחות - סדנת בוקר לעורכי דין, רואי חשבון, יועצי מס וכל מי שעובד ביומיום מול אנשים במשבר הזקוקים לסיוע -
אך לו עצמו אין בארסנל כלים תקשורתיים או רגשיים.

המקצוע שלנו הניח אותנו בפוזיציה תמידית בה אנחנו מייעצים לאדם בבעיה:
מגיעים אלינו כשמשהו משתבש, כשהדברים לא מסתדרים,
מי שמגיע אלינו צריך שנראה אותו, בכל הרבדים,
אבל כשלמדנו את המקצוע שלנו - ראיית חשבון, עריכת דין - קיבלנו רק כלים מקצועיים!
אנחנו מעולים בניתוח משפטי, בניתוח כלכלי, בתכנוני מס, במשא ומתן מול הצד השני,
אבל מי לימד אותנו לאמץ לליבנו אדם סוער?
לטעת בו אומץ או תקווה, במידה הנכונה לו?
לשמוע מה הוא באמת אומר לנו, בין המילים?
לסייע לו לקבל החלטות שיתאימו למי שהוא, לדימוי העצמי שלו, למקום שלו בחיים?
לסייע לו לבחור דרך שתתמוך במסע האישי שלו?

בסדנא "תקשורת מיטבית עם לקוחות" אני רוצה להוסיף לסל הכלים המקצועיים שלכם גם כלים מעולם התקשורת הרגשית, וללמד אתכם לעבוד מול הלקוחות שלכם, באופן שיסייע להם:
- לבטא את צרכיהם האמיתיים והעמוקים מולכם.
- לספוג באופן מיטיב את הליווי והייעוץ שלכם.
- לקבל החלטות בדרך שהכי מתאימה ונכונה להם.

אני מבקשת לעזור לכם להעביר את הלקוחות שלכם תהליך משמעותי ומקצועי יותר, כך שהם יוכלו לסיים את המשבר כשמלוא צרכיהם נענו,
כשהם שבעי רצון מהעבודה איתכם ואפילו ממליצים עליכם לחבריהם 🙂

למי הסדנא מיועדת?

סדנא לעורכי דין, רואי חשבון, יועצי מס: בעלי מקצוע שעובדים ביום יום מול אנשים במשבר שזקוקים לסיוע - אך אין להם כלים לתקשורת מיטבית עימם.

על הסדנא

תאריך: יום ה' 8.5.25

שעות: 10:00-13:00

עלות: 750 ש"ח (מחיר פיילוט)

מיקום: פרדס חנה, כולל ארוחת בוקר וכיבוד קל

DSC_8789

דריה כנף

שמי דריה כנף, אני עו"ד ומגשרת, עוסקת במקצוע מעל עשרים שנה,
ובנוסף אני מלמדת בעשור האחרון תקשורת, אמפתיה וניהול משברים במערכות יחסים.

אני מזמינה אתכם להוסיף את הקורס " תקשורת מיטבית עם לקוחות " ככלי נוסף בארגז הכלים המקצועיים שלכם.