אחד הקשיים העיקריים בשיווק העסק, לפי מה שאני מזהה אצלי – וגם אצל חלק ניכר מהלקוחות שלי – אלו הפחדים.
הפחדים וההתמודדות שלנו איתם.
בסרטון הזה אני רוצה לתת כלי שעוזר לנו להתמודד עם פחדים בניהול ושיווק העסק.
לצורך הסרטון אני רוצה לקחת פחד אחד שלי לדוגמא, ולעשות איתו את העבודה.
אז הנה – אחד הפחדים הכי גדולים שלי, זה הפחד שיתאכזבו ממני.
והשלב הראשון להתמודדות עם הפחד הזה, בעיניי,
זה קודם כל לתת לו לגיטימציה. לתת לו מקום בתוכי.
ובשביל שאני אוכל לתת לו מקום, אני דבר ראשון הופך את הפחד לרצון:
אני בודק – איזה רצון מפעיל את הפחד שלי?
ואם אני אמשיך בדוגמא של הפחד לאכזב,
ואבדוק מה הרצון שלי שם,
אני אגלה שהרצון הבסיסי שלי הוא די פשוט – אני רוצה שאנשים יהיו מרוצים ממני.
ואם אני הולך עוד יותר עמוק, אני מגלה שאני רוצה להיות מרוצה מעצמי.
והדרך שלי להיות מרוצה מעצמי זה דרך השיקוף של אחרים מרוצים ממני.
אני בטוח שאצל חלקכם עולה עכשיו ביקורת על הרצון הזה,
אבל מהניסיון שלי, ביקורת לא מעלימה רצונות – היא רק מחזקת אותם.
לכן אני בחרתי להקשיב לרצון שלי, וללכת יחד איתו.
ואחרי שהבנתי מה הרצון שלי, בדקתי איך הוא יכול להיות מוגשם בעסק שלי.
כי אם אני אצליח לממש את הרצון בעסק שלי, לפחד לא יהיה מקום, כי הרי מה שאני מפחד ממנו לא קרה.
אז אני כל קודם בודק מה יכול לגרום ללקוחות שלי להתאכזב ממני,
והאמת היא שאני מגלה שיש רק דבר אחד כזה –
אם אני אבטיח להם משהו שאני לא אוכל לתת להם בסוף,
אז הם יתאכזבו.
ולכן בעסק שלי – כך החלטתי – אני מבטיח ללקוחות רק דברים שאני יכול לתת להם ב- 100%.
כן זה כזה פשוט.
אז הכינו לכם רשימה עם כל הפחדים שיש לכם בעסק,
הפכו כל פחד לרצון,
ובדקו איך הרצון הזה כן יכול להתקיים בעסק שלכם.
תראו איך אני התגברתי על הפחד שלא ייצא לי סרטון טוב –
פשוט לקחתי את הצלם הכי טוב בעולם, את אלי סטרול.