יש לי חלום לשנות את עולם השיווק והפרסום.
אני רוצה להחדיר לתוך השוק הזה, שנתפס כשוק חלקלק ולא אמין, מוצר חדש, מוצר בשם "שיווק כן".
תפקידו של המוצר הזה: להפוך את עולם השיווק והפרסום מתחום שלוקח, לתחום שנותן.למעשה, אני רוצה לשנות את עולם המושגים בשיווק, את כל צורת החשיבה של העולם הזה, ולהפוך את הקשר בין חברות, עסקים ונותני שירות – לקהל היעד שלהם – לקשר בריא. לקשר של נתינה.

 

עולם הפרסום והשיווק כמו שהוא היום, אחראי להרבה מאוד תחלואים בחברה שלנו:
הדרך שלו למכור לנו מוצרים היא לגרום לנו להרגיש שבדיוק כמו שאנחנו ברגע הזה, זה לא מספיק טוב, ושתמיד חסר לנו עוד משהו בשביל להיות מאושרים.
הנחת היסוד הזו, מלבד העובדה שהיא לא נכונה, גם יוצרת אצלנו בלב ובחברה, בארץ ובעולם, תסכולים רבים.אלו יוצרים תופעות שכולנו מכירים כמו: אנורקסיה, דיכאון, בדידות, ועוד.אני רוצה לשנות את התפיסה הזו: גם אצל עסקים קטנים וגם בתאגידים ובחברות הכי גדולים.
אני רוצה להחזיר את כולנו לתקשורות כנה, לשיווק אמיתי.

 

כן זה אמיתי, זה נכון, אפשר לשווק את העסק ולהגיע לקהל היעד שלכם, למכור מוצרים ואפילו להתעשר, על ידי שיווק אמיתי וכן.
לא צריכים מניפולציות!
בבסיס הגישה יש אמת אחת, שאומרת שכל אחד ואחת בעולם הזה הגיע לפה עם מתנה, חלקנו עם מתנות שהמון אנשים צריכם, וחלקינו עם מתנות שמתאימות לקבוצות קטנות יותר של אנשים,
ואם רק נדע לתקשר את המתנות שלנו החוצה ולתת אותן במלאון, כולם ירוויחו מזה.

 

גם בארגונים גדולים, הארגון לרוב מובל על ידי אדם שיש לו מתנה.
לרוב מתנה גדולה וחשובה מאוד לתת בעולם, אך גם לעובדים בתוך הארגון יש מתנות שהם יכולים לתת לעולם.
עסק שמתנהל על ידי כך שהוא נותן ומאפשר לעבודים שלו לתת את המתנות שלהם, ולא מנסה לשנות אותם, או לכבות אותם, מחזק את המתנה שלו ומתקשר את עצמו גם מבפנים  וגם מבחוץ טוב יותר.

מקווה שאני אצליח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *