רציתי לשתף במשחק ששיחקתי עכשיו עם איימי לפני השינה, ושעשה לה ממש טוב:

אז זה התחיל מזה שאיימי שאלה אותי כרגיל: "אמא מי אוהב אותי?", וכמו תמיד אמרתי לה את השמות של המשפחה הגרעינית והיא חייכה בשמחה. ואז היא שאלה: "מי עוד אמא"? ואמרתי את השמות של המשפחה המורחבת וכמה חברים קרובים. והיא המשיכה ושאלה מי עוד ואז כבר אמרתי שמות של חברים רחוקים יותר וכמה שכנים וילדה מהגן. וכששאלה עוד ועוד, כולה שמחה ומרוגשת, לא רציתי לאכזב אז הגעתי כבר עד הילדים מהגן הקודם שהיא לא זכרה, השליח מהסופר ואמא של חבר טוב של רועי.
כשנגמרו האנשים אמרתי לה שאיימי אוהבת אותה והיא חשבה על זה שנייה ואז נורא צחקה. אחר כך היא רצתה עוד שמות אז עברנו לבובות ולצעצועים, למוצץ שמאד אוהב להיות בפה שלה, לכל בעלי החיים שלנו, וגם לחפצים יותר גדולים כמו הבית, והים, והשדה smile emoticon
וכך זה המשיך וככל שמספר האנשים / החפצים הלך וגדל, כך הלכו ונצצו העיניים שלה, והלך והתרחב החיוך שלה והרגשתי שהיא ממש מרגישה פיזית שהיא מוקפת באהבה.
ואז כבר התעייפנו שתינו וקצת שתקתי, והיא פתאום שאלה : "אמא אפשר לתת לך נשיקה?" אמרתי שברור שכן, ולפתע היא התחילה לנשק אותי המון המון נשיקות, אבל ממש המון באופן חריג, עשר עשרים שלושים ויותר נשיקות ברצף, ואני הייתי כל כך מופתעת וחייכתי בשמחה ואמרתי לה "איימי גם אני אוהבת אותך! " וגם אמרתי – "את שמחה שכולם אוהבים אותך, נכון ??" והיא אמרה לי שכן, והרגשתי שכל מה שנכנס פשוט יוצא ממנה מייד החוצה !
שכל שם שציינתי, חיזק אותה מבפנים,
ושכנראה שזה לא קלישאה: מי שמקבל אהבה יכול לתת הרבה בחזרה.
הערב קיבלתי מאיימי המון אהבה, בזכות כל אחד ואחת בעולם שלה שאוהב אותה.
איזה כיף להזכיר למישהו שאוהבים אותו, אני הולכת לחזור על זה בוודאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *