כשאנחנו משווקים את עצמנו בכנות,
זה לא אומר שאנחנו צריכים לספר לכולם, שאנחנו חסרי בטחון. או שאנחנו לא מאמינים במוצר שלנו. או שאנחנו נורא לא מוצלחים בעינינו.
זו לא הכוונה בשיווק כן.
הכוונה בשיווק כן היא לרדת עוד שכבה למטה.
ובשכבה שלמטה מסתתרת אמת יותר כנה.
בשכבה שלמטה אנחנו דווקא ממש מאמינים במוצר שלנו, או בעצמנו.
אנחנו חושבים בפנים שאנחנו עוסקים במה שאנחנו יודעים לעשות ושאנחנו טובים בזה. או שאנחנו טובים במה שאנחנו רוצים לעשות.
רק שאנחנו לא בטוחים שכולם יראו את זה. שנצליח להביא את זה החוצה. שנצליח להראות לעולם כמה אנחנו מוצלחים. איזה כשרון יש לנו. איזה אור גדול יש לנו.
ובגלל שאנחנו חוששים שבזמן שאנחנו מספקים מוצר או שירות, לא יראו עלינו את כל זה,
ולא יחשבו את כל הדברים הנהדרים האלו עלינו,
אנחנו הרבה פעמים מוותרים מראש,
או בוחרים להקטין את עצמנו כדי להקטין ציפיות,
או להגדיל את עצמינו על ידי שימוש בססמאות מכירתיות.
ובכל מקרה מספרים לעצמינו ב״כנות״ לכאורה שאנחנו לא כאלו מוצלחים, אז אל תצפו.
כשאנחנו משווקים בכנות אנחנו צריכים לבדוק מהי באמת הכנות שלנו באותו רגע, ולהתבונן בה הכי עמוק שאנחנו יכולים, ואותה לשווק החוצה