אז לפני שאני מתחיל בשיווק ההרצאה מספר 3, בשיווק כן

הבטחה

מההרצאה הקודמת שלי, ועד עכשיו, עשיתי סקר שוק רציני, של "איך משווקים סדנאות בתחום שלי".

ומצאתי שיש המון דרכים לגרום לאנשים לבוא להרצאות:
קודם כל, להפחיד :
להלחיץ את המוזמנים, לאיים עליהם, לטעת בהם תחושה של חוסר ביטחון: "נשארו מספר מקומות אחרונים !״, או ״שלא תיזכרו מאוחר מדי וכבר לא יהיה לכם מקום״.
לשים קאונטר כזה, שסופר את הימים שעות ודקות עד האירוע, סתם בשביל הלחץ.
לתת מחיר למקדימים, מחיר למאחרים, מחיר לאחרונים, מחיר לנשים, מחיר למי שנרשם כשהוא עומד על הראש.
לשלוח כל יום תזכורות ובכל מייל לכתוב באדום ושחור וגדול, כאילו פרצה מלחמה, להירשם "רק היום", כאילו אם אני לא אירשם ממש עכשיו יש סיכוי שאני אמות….
ואז בדיוק את אותו מייל למחרת, ושוב: "רק היום".
למדתי גם שמאוד חשוב להעליב:
לספר לנרשמים שלי כמה החיים שלהם גרועים וחסרי משמעות, איך הם לא אוהבים את מה שהם עושים, איך העסק שלהם לא מצליח פעם אחרי פעם, איך כמעט אבדו להם כל התקוות,
ואז כמובן להבטיח, שאחרי סדנא אחת אצלי, כל חייהם ישתנו: הכל ייפתר, החיים שלהם יהיו מושלמים, העסק יגדל ויציפו אותם לקוחות,
ועכשיו רק תשלמו את הסכום הבא:
1000 ש"ח עם איקס אדום,
900 ש"ח ים איקס שחור,
750 ש"ח רק היום, עם וי ירוק. מכירים?

אז נכון לעכשיו (אמרנו כנות, לא?), אני לא מתכוון לשווק כך את ההרצאה שלי.
אני מאמין שתוכלו להירשם עד הרגע האחרון, לפחות כך היה בהרצאות הקודמות שלי.
אני לא הולך להציל לכם את החיים, זאת רק הרצאה שמלמדת איך לשווק את העסק שלכם.
אני לא סופר לכם דקות שעות עד שזה יקרה, ואין כותרות באדום ושחור, ואיומים על החיים שלכם. ורק מחיר אחד.
אני רוצה לשווק את ההרצאה המעשית שלי , רק על ידי מה שאני באמת יכול להבטיח לכם ב 100 אחוז שאני יכול לתת שם.

בהצלחה לי

להרשמה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *