נתינה.
כולנו מכירים את הנתינה החשובה והקלאסית נתינה של התנדבות ותרומה.
המתנה הכי גדולה שעולם הזה יכול לתת לנו זה להיות בנתינה, נתינה היא הדרך שלנו להרגיש קיימם.
אני רוצה לתת לכם כלים איך אפשר להיות בנתינה גם בשיווק.
אפילו יותר מזה, שכל השיווק שלכם היה מבוסס רק על נתינה. ולא סתם נתינה , נתינה שתפקידה להביא נתינה נוספת, את הנתינה של המתנה שלכם לעולם, הרי זה המוצר או השירות שלכם.
כולנו גדלנו על שיווק אחר, על שיווק שהמטרה שלו זה לנסות לקחת מאיתנו משהו, כל פעם שקופצת פרסומת, באנר או פרירול ביוטיוב, אני מרגיש שחוצים את הגבולות שלי, שמישהו מנסה בכוח לקחת מימני משהו, אני שוכח שבצד השני יש מישהו שרוצה לתת לי משהו, אני מרגיש שהוא רק רוצה לקחת את הכסף שלי.
אז מה הפלא שאנשים כנים שונאים שיווק, אבל יש גם שיווק אחר, שיווק נותן .
לפניכם טיפים קטנים איך הופכים את השיווק שלכם למתנה, שלושה דרכים.
דבר הראשון
הידע שרכשת בחיים המיחודים רק לכם, מה שנקרא נסיון חיים, זהוי אחת החוכמת הרגישות והמתקדמות ביותר שיש ברשת הידע.
שתפו בנסיון החיים שלכם איתנו, בכנות כמבון, על תנסו להיות חכמים מיוחדים, נכונים, רק כנים, לכל אחד מימכם יש את הקהל יעד שהתוכן הזה ידבר עליו, ככל שתהיו יותר מדויקים איתו, כך הקשר איתו יהיה יותר אמיתי וכן.
הדבר השני
ידע מקצועי שרכשתם, אתם הרי בעלי מקצוע, שרכש ידע יחודי ומקצועי – טוב אז מה יש להגיד קדימה חברים שתפו אותנו במה שאתם יודעים,
תנו לנו טיפים קטנים וטובים שיעזורו לנו בחיים, חושב לזכור פה, הטיפ שלכם חייב להיות בדרך המיחודת שלכם להתסכל על הידע שקיבלת ורכשתם, הוא חייב להביא את מי שאתם לתוכו.
עסקים שרק משתפים בידע יש בלי סוף, ורוב הטיפים חוזרים על עצמם, לכן שלבו את נקודת הראיה שלכם, על הידע שרכשתם.
דבר שלישי
תרומה משנה חשיבה, אני מאמין שלכל אחד ואחת ואיתנו יש מקום לקדם את האונשות הזאת קדימה, בדרך שלו עם המטרה שלו:
שיוון בין נשים לגברים, למגר גזענות מעולם, צער בעלי חיים, חינוך והורות, ועוד דברים שמקדמים אותנו כאנושות קדימה.
קחו לכם נושא כזה,זה שהכי קורב ללב שלכם, וקדימה תנו בראש, תעזרו בדרך היחדוית שלכם לקדם אותה לסדר היום הציבורי.
נתינה היא דרך השיווק הנכונה ביותר, היא מתאימה גם לעסקים קטנים, וגם לחברות ענק.
נתינה וכנות הם אחים תאומים, כי כשאנחנו כנים אנחנו תמיד בנתינה.