לפני כמה ימים כתבתי פה על שילוב רצונות בהורות.
אני רוצה להקדיש את הפוסט הזה לשילוב רצונות בעסקים,
ולהסביר איך שיווק זה בעצם הגשר בין הרצונות,
וכל זה על ידי סיפור אישי:
כמו שרובכם יודעים אני דיסלקת, ומי שדיסקלת יודע, שעם שגיאות הכתיב מגיעה גם המון בושה.
כשפתחתי את עלמא מדיה, ובחתימה שלי היה רשום רועי בן יוסף מנכ״ל,
לא יכולתי להרשות לעצמי להוציא מיילים, שיש בהם שיגאות כתיב.
מצד אחד היה לי רצון חזק לכתוב לאנשים, להוציא מילים, להרים את העסק שלי גבוה,
ומצד שני היה לי פחד שיצחקו עליי שיזלזלו בי, או במילים אחרות היה לי רצון שיעריכו אותי.
2 הרצונות המתנגשים האלו הקשו עלי מאוד ביום יום שלי,
כי כל מייל שהוצאתי הייתי חייב לשלוח לאנשים שיערכו לי,
זה כמובן האט את מהירות התגובה שלי,
ובכלל כשמשיהו עורך אותך הוא משנה לך את המנגינה של הכתיבה שלך.
והאמת היא שהייתי מתוסכל מזה, נמנעתי מלהתכתב, הכל נעשה בשיחות טלפון, בקיצור סיוט.
עד שיום אחד, הבנתי:
רגע, אני מדבר על שיווק כן, ואני תמיד אומר ללקוחות שלי שהשיווק שלנו, זו הדרך לשלב בין כל הרצונות שלנו,
אז איך אני יכול לעשות את זה פה?
איך השיווק שלי יכול לשלב בין שני הרצונות האלו שלי?
והתוצאה לא איחרה להגיע.
כיום, בכל מייל שאני מוציא, בחתימה שלי כתוב כך
"רועי בן יוסף
מנכ"ל עלמא מדיה
(מוכשר, חביב אך גם דיסלקט, ולכן נא סלחו לי מראש על אי אילו שגיאות כתיב)"
וזהו.
נכון, זה לא קמפיין שיווקי וזה לקח לי חצי דקה,
אבל זה סיים עבורי שנים של סבל,
והצלחתי לשלב בין הרצונות שלי, וזה בעזרת שיווק כן ואמיתי.
מאז רק אני כותב לי את המיילים,
ולא מחכה רגע אחד יותר מדי לפני שאני עונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *