לפני כמה שנים טובות למדתי תסריטאות אצל האחת והיחדה Idit Shechori.
שם למדתי איך בונים דמיות.

אני מספר לכם את זה, כי כשאתם באים לשווק את העסק שלכם, לקהל היעד שלכם, אני ממליץ לכם לעשות כמה דברים חשובים בנושא.

אבי טיפוס.

הדבר הראשון זה לפלח את קהל היעד שלכם, לאבי טיפוס לקבוצות של אנשים, למה שנקרא סטגימות.
לדוגמא אמהות, עצמים, שכרים, מעמד בנוני, רוחניקים, מעשים,עירונים, מושבניקים וכו

לקוח לדוגמא

לכל אב טיפוס, כדאי למצוא לקוח שמיצג אותו או אפילו ליצר דמות דמיונית.
דמות כזאת שמיצגת את האב טיפוס הזה הכי טוב שאפשר, מהכלל לרדת על הפרט.

לבנות דמות

עופו על הדמות הזאת, עם היא מצאיותית, תגדירו את מה שאתם יודעים, ואם היא דמיונית פשוט תמציאו.

  1. שם פרטי
  2. שם משפחה
  3. גיל
  4. מקום מגורים
  5. מצב משפחתי
  6. ילדים
  7. מקצוע
  8. תחבבים
  9. תחומי עניין
  10. מודל גלישה באינטרנט
  11. רצונות
  12. חלומות
  13. תקוות.

מיקוד של קהל יעד שלכם, יקצר לכם את הדרך לתקשרות אמיתית איתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *