מכירים את זה, שכולם נשמעים לכם אותו דבר, ואז פתאום מישהו מתחיל לדבר,או לשיר, או לנגן, או לרקוד, או לנאום, והוא מצליח לגעת,לרגש, לחולל בכם שינוי ממש כאילו הוא דופק לכם על חדרי הלב?

אחד הדברים שהכי מרתקים אותי ואני מתאר לעצמי שעוד הרבה אנשים אחרים, זה מה זה? מה זה הדבר הזה שיוצא מאותו אדם ונכנס ישר לתוך הלב שלנו, מה בדיוק קורה שם, למה פתאום מישהו יכול לשיר ואני בוכה, או שאני מקבל צמרמורות בעור, למה מישהו יכול פתאום לדבר ואני נסחף אחריו מאמין לכל מילה שלו, מוכן ללכת אחריו לאן שהוא יצעד.

הרבה אנשים קוראים לזה כריזמה, חיבור לאמת הפנימית, נוכחות , ועוד שמות אחרים, מה שבטוח שזה משהו שהוא מעבר לחוכמת האדם,משהו שלא בא מהראש מהשכל,זה משהו שקשור לכוחות הנסתר, משהו ששיך לאלוהים.

בגלל שהתחום שלי הוא שיווק, ובגלל שאני עושה סרטים ואסטרטגיה לעסקים, אני מוצא שזה מרתק אותי.

יש לי מין חלום כזה להצליח על ידי פגישות יעוץ שאני עושה עם הלקוחות שלי ,על ידי בנית אסטרטגיות שיווקיות, על ידי הסרטים, לנסות לקרב אותם למקום הזה,לנסות לחשוף ביחד איתם את המקום הזה בתוכם.

לנסות לחלץ את בעל עסק את אדם את הנשמה מתוך האוטמטים של עסק ולהוציא אותו, רק אותו החוצה, אל אותו מקום שבו נפגשים כולם.

אני לא יכול להגיד שאני מצליח לעשות את זה,אני רק יכול להגיד שאני משתדל ,להיות בן אדם שלידו כולם מספיק בטוחים, משוחררים, שלמים ,מקבלים.

שאני מנסה ליצר מרחב של קבלה, מרחב שבו כולם לא נשמעים אותו דבר מרחב שבו לכל אחד יש את הצליל המיוחד שלו, וכל הצלילים מרגשים ונוגעים.

אני באמת מאמין שכולם יכולים לגעת בכולם, שאין דבר כזה כישרון, לא לשיר לא לרקוד, לא לדבר לא לנאום, ולא להיות בעל עסק,לא להיות מנהיג, מנכ״ל, יש שם רק חיבור, חיבור למשהו ששיך לכולנו למשהו שמחבר את כולנו.

העסק שלנו זאת הדרך שלנו לתקשר את עצמינו החוצה, זה המקום שצריך להיות הכי אמיתי וכנה, העסק שלנו זה חלק מהתפקיד שלנו,בבקשה אל תיתנו לו לרוץ על אוטומט.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *