טיפ שיווקי

לרוב אנחנו מרגישים שאנחנו זה העסק שלנו , ומה שאנחנו זה הדבר שאנחנו מתפרנסים מימנו, היעוד שלנו, לכן כל כך חשוב לנו שהגדרה שלו שלנו תהיה מדויקת
אפילו כשאנחנו שכירים במקום עבודה אנחנו מרגשים שהתפקיד שלנו, זה מי שאנחנו , אני במשך שנים הרגשתי שאני זה הטיטל שמקום עבודה נתן לי, ולכן היה לי מאוד חשוב מהו.

הפעם, אני רוצה להציע לכם לנסות ליצור הפרדה, ולא סתם הפרדה הפרדה שהתוצאה שלה תהיה עוד כלי שייוקי עבורכם.
נסו לדמיין שיש אותכם ויש את העסק שלכם, ואתם שני דברים מופרדים, וקחו את העסק שלכם לשיחה.
פעם תשבו בתפקיד שלכם, ופעם בתפקיד של עסק שלכם.
(אני יודע שזה נשמע מגוחך לעשות את זה, אבל תאמינו לי זה עוזר, וזה שווה, וחוץ מזה מגוחך בעיני מי?)
ממש דמינו שאתם יעוץ חיצוני לעסק שלכם, נסו לראות את כל מה שיש לעסק שלכם להציע, תכונות שלו ,אומנות שלו, פחדים שלו, חוזקות שלו, חולשות שלו, נסו להבין את השפה שלו, את השלד שלו, את מה שמחזיק אותו, את מה שמוביל אותו כל מה שתגלו הוא טוב, גם הפחדים והחולשות, הרי זה מי שהוא ואתם הולכים לאהוב אותו בדיוק כמו שהוא.
אחרי שהבנתם את כל הדברים האלו, רישמו אותם על דף ממש ת,ז לעסק שלכם.

נסו לראות איך אתם יכולם לעזור לו לתקשר את עצמו החוצה דמינו שאתם הפה שלו, הדרך שלו לדבר את עצמו לההומנים.
רשימו גם את הכלים שיש לכם לעזור לעסק שלכם ,לתקשר את עצמו החוצה, קשרים אישים, יכולות כתיבה, פחדים, אמביציה, חוסר ביטחון וכו וכו וכו, אל תשכחו תרשמו גם את מה שנתפס אצלכם כתכונות שליליות ותשמשו גם בהם לשווק את העסק שלכם,

לעסק שלנו יש חיים משלו, ברור שאנחנו חלק חשוב בו, אבל הפרדה בין מי שאנחנו לבין עסק שלנו יכולה לתת לשני הצצדים קצת אוויר לנשימה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *