כנות היא צורת מחשבה.
צורת מחשבה בה לכל רגש שעולה בנו יש מקום:
אין רגשות טובים, או רעים,
אין מחשבות נכונות, או שגויות,
לכל מחשבה ולכל רגש יש את המקום שלו.

בדרך של עבודת שיתוף, שיתוף של המחשבות שלנו, של הרגשות שלנו, הסתכלות כנה על כל מה שעולה בנו, והיכולת שלנו לתקשר את זה החוצה כלפי האדם שבחוץ, נוצרת מערכת יחסים חדש בינינו לבין האחר, ובינינו לבין עצמנו.
השיתוף הכן, יוצר מערכת יחסים בה כל אדם רואה שהמחשבות שלו, הרגשות שלו, הם לא כל כך נוראיים, לא חריגים, ושלכולם יש מחשבות דומות.
כך, הערך העצמי של האדם עולה, הוא מאמין בעצמו יותר, ומכאן פועל – בכל תחום: הורות, עבודה, חיי נישואים – ללא כל מאמץ ובאופן מלא המתאים לרצונות ולצרכים שלו.

שיווק כן הינו יישום של הכנות, על תחום העסקים (עצמאיים), ומקומות עבודה (שכירים).
היכולות לעשות עבודה פנימית בתחום הרגשות והמחשבות, היכולת להסתכל עליהם בכנות ולשתף אותם, כתהליך של שיווק העסק שלנו, יוצרים מערכת יחסים חדשה בין לקוח לעסק, ובין העסק לבין עצמו.
עסקים שעובדים בשיטה הזאת, הביטחון העצמי שלהם עולה, לאט לאט הם מרגישים יותר ויותר טוב עם עצמם, הערך העצמי שלהם עולה, הם עושים את כל מה שהם צריכים בעסק ללא כל מאמץ, ומשווקים אותו בקלות.
היכולת לשווק את הכאן ועכשיו של המקום בו העסק נמצא – החוצה, ולא להתבייש במקום הזה, הוא המתכון לתנועה של העסק קדימה.
בהרצאה שלי אני מביא את הסיפור האישי שלי, איך הפכתי בין לילה ממנהל פיתוח התוכן של ווינט, למובטל שלא יודע לאן מועדות פניו, על ההחלטה לפתוח עסק, על הקשיים בדרך, ועל הרגשות והפחדים שפגשתי. על ערך עצמי ואמונה, ואיך קבלה של המקום הזה בתוכי, והיכולת לתקשר אותו החוצה כפן שיווקי, גרמו לעסק שלי לגדול, אפשרו לי לפתח את השיטה הזו, ולעזור לעוד עסקים בזכותה.

אני רועי בן יוסף,אבא לשלושה, דיסלקט, בעל תואר ראשון משולב בכלכלה, בעל תעודת פלנינג בפרסום, מנהל כבר 3 שנים משרד פרסום בשם עלמא מדיה, בעברי ניהלתי את מחלקת פיתוח התוכן של ווינט.
את השיטה של כנות פיתחתי מתוך התנסות אישית שלי, ותוך עבודה עם בעלי עסקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *