מעבדות לכנות

בואו גם אתם לשחרר את תודעת העבד ולמצוא את החופש הטמון בכם
סדנא רוחנית מעשית

אחד הדברים שהיהדות מתעסקת בהם, עוד משחר ההיסטוריה, היא היציאה של עם ישראל מעבדות לחירות:
אָֽנֹכִ֖י֙ יְהוָ֣ה אֱלֹהֶ֑֔יךָ אֲשֶׁ֧ר הוֹצֵאתִ֛יךָ מֵאֶ֥רֶץ מִצְרַ֖יִם מִבֵּ֣ית עֲבָדִ֑ים: (שמות פרק כ פסוק ב)

אבל מהי בכלל אותה עבדות?

האם היא מתקיימת רק במצרים?

או אולי גם היום, אנחנו עבדים?

עבדים למקום העבודה שלנו?

עבדים למטלות הבית והיום יום שלנו?

עבדים לכסף?

עבדים לערך? למשמעות?

עבדים למשפחה שלנו? לילדים שלנו? לבני הזוג שלנו?

עבדים לחברים שלנו?

עבדים לרצונות שלנו? לחלומות שלנו?

עבדים לאוכל?

בסדנא "מעבדות לכנות", אנחנו הולכים לצעוד בדיוק במקומות האלו, וליצור תנועה מעבדות לחירות, לכנות פנימית וחיצונית.

מה כוללת הסדנא?

הסדנא כוללת עבודה רוחנית עמוקה, ומתכתבת גם עם עשר הספירות, מתורת הקבלה, וגם עם הסיפור המקראי, מהרגע שעם ישראל צועק לשם, ועד הגעתם לארץ המובטחת.

הסיפור המקראי, אולי כפשוטו מביא את הסיפור ההיסטורי, אבל בעומקו הוא מדריך פרקטי תודעתי שמתאים לכל זמן ולכל דור, סיפור שמסביר ומראה כיצד ניתן בכל רגע ובכל תחום לצאת מעבדות לחירות, לכנות.

 

איך להשתחרר מתודעת עבד דרך 10 רמות עבודה

רועי בן יוסף כנף

רועי, מפתח שיטת “כנות” ומחבר הספר “להרוויח ממי שאני“, גילה על בשרו שבשביל להצליח עליו לשדרג את מערכת ההפעלה שלו על ידי עבודה רגשית תודעתית.

אנחנו נדרשים לפגוש את כל חלקי העצמי וטראומות מהעבר, פשוט כך.
לא משנה כמה ידע, סדנאות או כלים נרכוש – הדרך לפרוץ החוצה ולהביא את המתנות שלנו לעולם חייבת לעבור דרך שדרוג התוכנה שלנו.

בעקבות המסע שלי פיתחתי שיטה וכתבתי ספר. העברתי מאות סדנאות בכל הארץ, פגשתי אלפי בעלי עסקים ועצמאים, זוגות ומשפחות ואני מייצר כל הזמן עוד ועוד כלים מבוססי כנות ועבודה רגשית, למימוש בעסק, בזוגיות ובמשפחה.

הסדנא היא סדנא רוחנית מעשית, והיא נוגעת בכל תחומי החיים.

אנו מצווים לצאת מעבדות לכנות, בכל דור ודור, בואו גם אתם לשחרר את תודעת העבד, למצוא את החופש הטמון בכם, ואת החיבור הישיר שלכם אל האל, אל השכל הכללי, אל המוסר הנשמתי שלכם, ללא צורך בתיווך של חוקים וערכים.

 

נטע אור
"הגעתי לרועי כשהייתי בתוך שותפות עסקית שלא מצאתי את עצמי בתוכה עד הסוף. תוך כדי הליווי של רועי מצאתי את הדרך להתחבר לעצמי, לצרכים ולרצונות שלי, וללמוד להביא את עצמי החוצה בדיוק כמו שאני. גילית עד כמה זה משחרר להגיד את הדברים כמו שהם, להרגיש את הדברים כמו שהם. למדתי לחבק את הפגיעות שלי ולהוציא אותה החוצה כחוזקה ולא כחולשה. הכנות מלווה אותי בדרך העסקית שלי היום ב-100%. אני מביאה את עצמי באותנטיות מול קולגות, משקיעים, ובשיתופי פעולה עסקיים. ובלי קשר אני סופר שמחה שהכרתי חבר שהוא כולו לב, אמת, והשראה ענקית :)"
משה מנו
רועי אנושי ומלא אהבה, בעזרתו מערכת היחסים שלי עם עצמי, נעימה, מקבלת וחומלת הרבה יותר. הלוואי שהיו מלמדים כנות בכל בית ספר ולכל גיל
דנה בק
אני לומדת מרועי ומהכנות ועוברת אצלו תהליך אישי כבר כמה שנים. לפני כן ניסיתי למצוא מה הנתינה שלי בעולם ואיך אני יכולה להתפרנס ממנה. הייתי בכל מיני תכניות אימון. עברתי קורס אצל מאמן עסקי שניסה לעזור לי לכתוב תכנית עסקית, עם חזון ואבני דרך וכל מיני מונחים שחשבתי שאני חייבת לדעת אותם אם אני רוצה שיהיה לי עסק משלי. אצל רועי מצאתי סוף סוף מקום שמדבר את השפה שלי. הוא לא אמר לי את צריכה להיות ככה וככה כדי להצליח, אלא יחד עם הכנות עזר לי לראות מה רוצה לצאת מתוכי ומה הדרך שלי והקצב שלי להוציא אותו. הוא גם עזר לי לבטא ולדבר את עצמי ואת מה שאני מלמדת בקלות ובאותנטיות. כך גם השיווק הפך ממשימה כבדה וקשה לתהליך התפתחות של הסכמה להיראות יותר ויותר ולדבר את האמת שלי. מאוד מרגש אותי שנפתחת מדרשה לכנות. אני חושבת שזאת מתנה ענקית לעולם שכל כך הרבה ירוויחו ממנה. אני אישית יודעת שאמשיך ללמוד ולהעמיק, כי הכנות הפכה לחלק עצום מדרך החיים שלי.
הקודם
הבא

איפה זה קורה?

הסדנא מתקיימת במתחם האורוות בפרדס חנה

מתי זה קורה?

הסדנא מתקיימת  בימי שני, 7 מפגשים
בין השעות 21:30 -19:30,

מתחילים בתאריך 20.05.2024 עד 1.07.2024

רוצים עוד פרטים? דברו איתנו

עלות עבור כל 7 המפגשים

1200 *ניתן לחלק לתשלומים
  • 7 מפגשים הנוגעים בכל תחומי החיים
  • עבודה רוחנית ומעשית עמוקה
  • סדנא מתאימה לכל דור ולכל תחום
  • אווירה חמה ואוהבת